2010年4月7日 星期三

2010.03 東京花見 (行程總覽)

玩完番黎.....攰到爆. 不過真係玩得好開心. 雖然過程中意見不合的情況都偶有出現, 亦有情況係我極度唔滿意自己的準備不足, 不過一家人好快就無事的了. 一連10多天的旅程亦總算順利完成! 今次之旅雖然出發前照舊由我編好左行程, 但正如在準備篇中所講, 一切都要配合埋當地天氣同埋開花情況再作最後決定. 正因為咁, 今次個行程10幾日裡面只係得幾日我會完全跟足自己個plan去行, 其餘時間都係見一日行一日, 今晚先諗第二日會去邊, 所以成個trip我覺得最stress o既應該係每晚臨訓前, 因為我成日都會怕自己安排得唔夠好!!!

以下就係經嚴重修改後的行程總覽了:

Day 1: 3月24日 (星期三)  新宿到着

Day 2: 3月25日 (星期四)  越谷Lake Town

Day 3: 3月26日 (星期五)  新宿 / 秋葉

Day 4: 3月27日 (星期六)  日暮里 + 上野恩賜公園 + 東京站 + 新宿 [上篇] / [下篇]

Day 5: 3月28日 (星期日)  淺草隅田公園 + 銀座 [上篇] / [下篇]

Day 6: 3月29日 (星期一)  吉祥寺井之頭公園 + 中野 [上篇] / [下篇]

Day 7: 3月30日 (星期二)  新宿御園 [上篇] / [中篇] / [下篇]

Day 8: 3月31日 (星期三)  千鳥ヶ淵 / 新宿 [上篇] / [下篇]

Day 9: 4月1日 (星期四)  Disney Land + Ikspiari + 台場 [上篇] / [下篇]

Day 10: 4月2日 (星期五)  池袋 + 新宿

Day 11: 4月3日 (星期六)  涉谷 + 市原市

Day 12: 4月4日 (星期日)  六本木 + 新宿 [上篇] / [下篇]

Day 13: 4月5日 (星期一)  原宿 + 表參道 + 新宿

Day 14: 4月6日 (星期二)  中目黑 / 新宿


我地一家人每次出trip其實都係唔想趕, 要hea住行的, 今次已經比往日的行程來得豐富的了, 因為有時一日都行到兩個地方的. 另外今次為了賞櫻去左好多之前無去過o既地方, 好似吉祥寺, 上野, 日暮里等等都係今次先第一次行咋. 另外大家都睇到啦, 基本上我地所住o既新宿真係全部都用黎"攝"時間用的, 每當我諗唔到 / 無安排去邊o既時候, 新宿就係我地必然之選, 除左因為近酒店, 好多時仲可以行到攰番上房抖番陣再出動, 另一原因就係因為新宿有我地至愛o既Okadaya同埋新開位於高島屋11/F的Yuzawaya, 仲要加埋Tokyu Hands喎, 完全o岩晒喜歡手作o既發燒友, 今次我地真係喪行呢幾間舖, 消耗我地唔少彈藥 & 體力.

而值得高興之事當然就包括可以順利賞櫻啦, 因為出發前keep check 日本天氣 & 開花情報, 發覺天氣都幾凍仲有幾日原定花見o既日子會落雨, 天氣咁凍我開初都有d擔心去到會睇唔到盛開o既櫻花, 咁就令花見之旅打左折扣. 不過好彩我地今次個trip有成兩個星期, 我地可以自由調配到景點去配合番個花期 & 天氣, 所以最終都總算去到晒所有想去的賞櫻熱點, 雖然櫻花未致滿開, 但能夠近距離欣賞到咁靚o既櫻花都真係夠晒難忘咖喇.

不過其實每日無論我係去一個全新o既景點 or 去一d之前已經去過好多次o既地方, 我都會不期然咁想起爸爸. 新景點 --> 點解唔早d帶爸爸一齊黎呢? 舊景點 --> 上次同爸爸行呢度 / 去呢度食野時仲有講有笑的. 每次一諗起, 眼眶都會不期然的紅了, 我想如果沒人在旁, 眼淚早就流滿一臉的了. 每次都會努力去想 "好彩之前都有帶爸爸試過唔少好野, 去過唔少地方見識" , 只有咁樣諗先可以勉強令眼淚不致於奪眶而出. 我自問係一個極度眼淺的人, 每次諗起爸爸, 我都覺得好難控制到自己o既眼淚, even呢一刻寫緊 blog, 我都已經失控了. 但係我相信爸爸今次一定有跟著我們一起出發的!

相片實在映得太多.... 真係執都有排執, 所以大家比多少少時間我, 我會盡快寫番好晒個花見遊記的



沒有留言:

張貼留言