2011年5月22日 星期日

忽然一試 @ applegreen

星期六想出去食飯, 但係天雨關係又唔想去太遠. 結果就揀左一間又近媽咪又近我地o既去試試. 呢間就係位於旺角新世紀廣場7樓的 Applegreen了.

由於無訂位而又要限時交枱的關係, 我地被安排坐o係近大門的位置. 不過好彩都算幾好坐的, 只係成間餐廳的坐位安排都係有點迫迫的, 每張枱的距離都好近的.












坐低後就 study 下餐牌, 發現可以揀o既野都唔少喎, 好似好多都好吸引的. 首先我地就揀左一個前菜 鮮製牛油果醬配墨西哥脆片, 唔係講笑真係幾好食的, 果個牛油果醬真係好得!
跟住 Salad 我地就揀左一款叫做加洲棒棒雞沙律 , 估唔到都幾清新的. 其實仲有其他款我都想試咖, 好似蟹肉牛油果沙律都好似好吸引的, 一於就留番下次試先得.  同埋最好o既係呢度o既沙律可以要大盛 or 半份的.
主菜方面我地就叫左呢份炭燒菠蘿, 美國安格斯肉眼扒, 幾有水準的, 有炭燒o既香味, 特別係件 pineapple 真係好得!
而意粉方面我地今次叫左煙肉忌廉意粉, 值得一提o既係呢度o既意粉仲可以加$$而加入其他配料 e.g. 煙肉蛋, 蘑菇, 肉腸 & 海蜆).   不過今次我地就無加任何野.  味道方面都真係唔錯的, 幾有水準的Carbonara. 
而呢個就係老公想試的芝士通心粉, 芝士味幾濃, 不過d 通心粉有點太硬.
是晚消費4位共 $592.00 都算幾抵食的了.  下次有機會應該會再黎的.




 

 

沒有留言:

張貼留言