2011年2月21日 星期一

Macau.水舞間兩日一夜之旅 (Day 2 上篇)

第二日訓醒起身梳洗完後就拿拿聲走左去位於 Hyatt 3/F 的 Mezza 9 Macau 食番個早餐先. 今次個package 除了一晚住宿外仲包埋呢個豐富早餐, 好抵呀.

去到跟細妹 & 媽咪集合後, 她倆已急不及待咁向我推介各款美味食物.


















首先我就拎左我最鐘意o既 sunny egg , 跟住再配埋超好食o既炒 mushroom, 真係好好味. 另外仲有煙肉伴碟. 正!












跟住媽咪就幫我整左 toast , d 牛油好香呀.














飲品方面o既選擇都真係唔少. 我就食整番杯鮮搾甘荀汁, 好清甜.













跟住再黎多杯 Strawberry & Banana smoothies. 嘩, 好味到不得了.
















跟住老公落到黎就拎左份 Omlet + 腸仔.














而我就都唔執輸要番件 Omlet + 好好味好軟身的西班牙火腿片 & 煙三文魚!












之後再跟細妹黎左一round 麵飽 + 芝士, 那個香草芝士真係無得頂.












仲有即整 pan cake 配埋楓蜜糖漿, 一流!












而老公見我地食左咁多西式早點, 就話由佢負責試其他o既中式早點, 呢碗粥真係好好味咁喎, 最正o既係仲有咸蛋半隻 & 油條 !!!














食完碗粥後, 老公就試埋雲吞麵, 又係水準之作, 媽咪就唔蝕底整番碗淨雲吞先.
















中式早點仲有呢個原味豆漿 (客人可以自己加糖) + 油條, 真係唔係講笑, 呢個配搭真係好正. 最衰我太飽了, 否則真係想 encore 多一轉呀.
















當然唔少得o既就係早餐必食o既各式新鮮生果啦.















嘆完呢個超級豐富o既早餐之後又係時候番上房執拾好準備 check out 了. 11:00 check out 完成後, 我地就先將大袋寄存後, 然得就出發先去 casio 玩左一陣角子老虎機! 跟住就走左出去行街, 首先去左位於新濠天地對面的威尼斯人 shopping mall.

























果然星期一閒日遊人唔多係可以行街行得好舒服的. 由威尼斯人的運河購物區就行到去 Four Seaons 的名店街, 仲走左去 Four Seaons Hotel 度參觀下. 都幾 Grand 咖.














下一篇再講下o係威尼斯人 shopping mall 的收獲 & 一波"兩"折 的晚餐!

沒有留言:

張貼留言