2008年9月4日 星期四

進度報告

午飯時接到細妹來電說經過陳醫生的診斷後, 說爸爸驗血報告理想, 不過由於爸爸腸痛再加上陳醫生覺得爸爸太瘦喇, 所以決定將今日o既細針押後, 而會先安排爸爸吊下營養素先, 而為了唔使爸爸由浸會轉回法國醫院照scanning. 陳醫生亦代為安排直接在法國醫院留醫, 吊營養素同埋照scanning. 在此感謝陳醫生及診所姑娘的貼心安排. 而在診症時媽媽亦乘機訴苦說被爸爸的情況弄到好無癮. 陳醫生當然就解釋番比佢地知, 病情在反覆係在所難免o既, 起碼而家so far 佢地知道個方向係正確o既, 當然之後病情如何發展無人可以預知, 但都叫左佢地唔需要太擔心. 我自己聽完後就覺得媽媽唔係咁應該o係陳醫生面前咁樣講野, 我覺得佢好似話到醫生幫唔到佢咁, 你要知醫生係專業人士佢o既建議係最有用o既, 咁點解你唔放心交比醫生處理呢? 正如醫生所講, 病情反覆係一定o既, 而且我地都唔係第一次遇到咁o既情況, 點解唔可以鎮定d去處理呢? 點解每次我地都要輸比病魔呢? 我唔信我地係會咁易就輸.

而剛剛細妹說他們已在法國醫院安頓好了. 希望爸爸的腸痛可以快點舒緩過來吧. 亦希望scanning的報告理想.

沒有留言:

張貼留言