2008年8月18日 星期一

繼續標靶

上星期四爸爸又再進院接受第二次o既標靶治療. 今次呢個係大針, 即係要吊3日2夜的. 所以我地收工後就各自趕到醫院陪下佢. 呢d標靶藥都幾勁咖, 爸爸一開始吊無幾耐就已經覺得個人好累, 就連把聲都沙沙地咁, 同埋面上出左好多暗倉, 走米o既東西, 仲有d紅疹咁. 不過醫生話呢d都係正常反應黎o既.

星期五那天咁o岩係初十五, o係爸爸張床望出去見到個月光好大好圓呀. 由於係初十五o既關係, 我地要食齋, 所以晚餐我地就走左去浸記canteen叫左d齋菜喇, 因為對上有一次試過, 味道都唔差咖. 菜色就有: 蕃茄天使麵.

乳香上素西蘭花

什菌翠肉瓜

菠蘿咕嚕素雞

另附上前一晚食o既香煎龍脷柳跟粟米汁, 唔錯幾好食.

食完齋菜後番上去再陪多爸爸睇左一陣奧運後先番屋企, 番到去原來媽媽仲買左桃比我地食呀. 超甜呀.

總結: 爸爸而家o既療程暫時都算穩定, 但藥o既成效有幾大就真係未知之數, 希望效果理想啦, 咁樣爸爸就可以keep住, 而我地又唔使太擔心呀嘛. 而家爸爸係每個星期都要進行治療咖, 不過大針就隔個星期先吊, 期間我地會煲花生衣比佢補充下血小板的讀數, 仲有就係煮一d低纖但有營養o既食物比佢. 因為陳醫生話爸爸暫時都係適宜食用低纖食物, 因為怕佢腸胃消化唔到. 所以真係有勞媽媽去小心處理爸爸o既日常飲食喇.

另外就要多謝WT每日收工都趕過黎陪我地, 連星期六都整日陪我地留守o係爸爸左右! 不過我知黎緊WT o既工作會比較忙, 所以未必可以成日陪到我地, 但係放心啦, 我地會好好照顧佢咖喇, 你比心機做野, 唔使擔心我地咖.

沒有留言:

張貼留言